![]() |
|
|
Заходи
З 22.04 по 26.04.2024 р. триває Тиждень психології (посилання). У рамках Тижня відбулося знайомство з представниками МОМ ( Міжнародна організація з міграції) Оксаною Івановою та Віталієм Бєловим. Так пані Оксана провела з дев'ятикласниками Квест з правил безпечних подорожей і працевлаштування, а пан Віталій провів дискусію з педагогами, на якій було обговорено актуальні питання сьогодення. У рамках Тижня психології сьогодні медіаторами закладу Кулик Софією, Антоненко Олександрою, Кушнір Поліною спільно з психологом проведено Кола цінностей з учнями 6-Б та 6-Д класів.
![]()
"Моя хата скраю?" - жити за таким принципом? Чи, можливо, живучи в громаді потрібно дбати про її добробут і процвітання? Переглянути відео можна за посиланням: https://youtu.be/gWKm9uj748s?si=nWYszRQ--a7WZyxW
![]()
![]()
27-28 грудня 2023 року відбулося навчання вчителів початкової школи комунального закладу "Вінницький ліцей № 33" щодо впровадження програми виховної роботи з учнями 1-4 класів з питань протидії торгівлі людьми "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція". Модератори заходу: практичний психолог КЗ "Вінницький ліцей № 33" Інна Дрогобецька та вчитель початкових класів Оксана Зелінська. Перегляньте відео за посиланням: https://youtu.be/iz66fbE3PzQ?si=b7Y3UqFUVNGOSp3v
![]()
![]()
![]()
З 24 квітня 2023 року розпочався Тиждень психології на тему "Психологічна підтримка в умовах війни". На зустріч з педагогами закладу була запрошена Леся Самойленко, яка представляє Родину Кольпінга у Вінниці. Уже вкотре пані Леся ділиться досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Цього разу темою її презентації була підтримка дітей в умовах війни. Мотиваційна скринька, проведена практичним психологом закладу Дрогобецькою І.А., спонукала педагогів знайти ресурс в собі, аби змогти надати допомогу іншим. З планом заходів тижня психології ви можете ознайомитись за покликанням нижче: https://docs.google.com/document/d/1MlNPGMdCzXrZ0NDNmRmEHOmBFk9y7EXxNis_CO_nKkE/edit?usp=sharing ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 11 квітня 2022 року проведено педагогічний всеобуч "Разом здолаємо". Мета всеобучу: визначення психоемоційного стану учасників; ознайомлення зі стадіями переживання горя (за Кюблер Росс);формування готовності підтримати дитину в умовах війни; ознайомлення із психотехніками для зняття стресу.На завершення зустрічі проведено арт-вправу для стабілізації внутрішнього стану "Дерево". ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 29 листопада 2021 року проведено педагогічний всеобуч на тему: «Профілактика суїцидальних тенденцій бездоглядності та безпритульності дітей соціально незахищених категорій». Презентацію заходу можна переглянути за покликанням нижче↓↓↓ 30 вересня 2021року в театрі ім.Садовського відбулося нагородження учасників МАН. Учениця 11-А класу Пирогівська Анастасія здобула І місце в обласному конкурсі МАН у секції "Психологія", презентувавши свою роботу на тему "Роль інклюзивного середовища у формуванні особистості". Слід вімітити, що однокласниці Анастасії - Сполітак Ангеліна та Трет'якова Єлизавета змогли вибороти також призові місця, відповідно ІІ та ІІІ. Дякуємо і пишаємось Вами, дівчата! ![]() ![]() ![]() 10 вересня 2021 року, у рамках Дня здоров'я, на станції "Психологічній" було неймовірно цікаво. Адже, окрім того, що діти змогли тут розслабитись і порелаксувати, учні познайомились з чемпіоном, рекордсменом світу, бронзовим призером паралімпійських ігор з кульової стрільби Олексієм Денисюком. Відомий спортсмен розповів дітям, як став паралімпійцем, що змотивувало його ніколи не здаватися, вірити у свої сили та йти до перемоги. Також Олексій наголосив на тому, наскільки важливо вміти керувати своїми емоціями та втримувати психологічну рівновагу для здобуття результатів. Розповідь чемпіона не залишила нікого байдужим і викликала бурю емоцій та шквал запитань. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 16 лютого 2021 року відбувся онлайн-семінар для практичних психологів ЗЗСО Вінницької МТГ на тему: «Комплексна підтримка дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної освіти. Роль психолога». У рамках семінару учасники мали змогу ознайомитись із теоретичним матеріалом щодо супроводу дітей з особливими освітніми потребами та взяти участь у практичній частині, зокрема, онлайн-дискусії щодо ставлення батьків до інклюзивної освіти. Учасники семінару дійшли висновку, що роль психолога у формуванні психологічної готовності учасників освітнього процесу (учнів, батьків, вчителів, представників адміністрації) до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами значна, проте ефективною вона буде лише при умові комплексної підтримки, взаємодії всієї Команди супроводу. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 23 грудня 2020 року відбувся круглий стіл переможців ХІІ міжнародної виставки "Інноватика в сучасній освіті-2020" на тему "Створення інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної та дошкільної освіти". Практичним психологом була представлена робота закладу у напрямку комплексної підтримки дітей з особливими освітніми потребами. ![]() ![]() Уже стало гарною традицією проводити тренінг для батьків дітей з особливими освітніми потребами «Учимося ЖИТИ з дітьми». Отож і цьогоріч, 2 грудня, в рамках Тижня інклюзивного навчання, відбулася зустріч з батьками та асистентами. Мета тренінгу: організувати комплексну підтримку дитини з ООП, яка сприятиме успішній адаптації та соціалізації дитини в закладі. Дякуємо всім учасникам тренінгу за участь, відвертість та бажання спільно шукати для реалізації мрій та задумів наших дітей. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() У рамках акції «16 днів проти насильства», яка проходила з 25 листопада по 10 грудня 2020 року, була проведена година психолога «Світ без насильства» з учнями 4-А класу. Гра «Коло безпеки» допомогла дітям вивчити правила поведінки під час зустрічі із незнайомцями, а також навчила учнів, як діяти, якщо дитина постраждала від булінгу. Справжньою релаксацією заняття стало малювання піском. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Тренінгове заняття психолога закладу Дрогобецької Інни Анатоліївни із батьками дітей з особливими освітніми потребами "Учимося жити з дітьми". (грудень 2018) Вислів «кожна мама хоче бачити свою дитину здоровою, кожній мамі своя дитина дорога» набуває глибинного значення, якщо дитина має особливі освітні потреби та інвалідність. У межах психологічного супроводу дітей із ООП та інвалідністю у нашому навчальному закладі практичним психологом Дрогобецькою І.А. проведено тренінг із батьками учнів, які навчаються за інклюзивною формою навчання, «Учимося жити з дітьми». Метою заняття було об'єднати учасників, створити емоційний комфорт, спонукати до позитивного аналізу стану дитини, інформувати про стадії переживання батьками народження особливої дитини та визначити світосприйняття батьків, але головне - усвідомити та побудувати шляхи взаємодії батьків із дитиною, які б могли покращити життя і здоров'я дитини. Учасники змогли поділитися досвідом виховання особливої дитини, різними методиками оздоровлення своєї дитини. Під кінець заняття всі учасники погодились із висловом К. Конраді «Наше завдання не в тому, щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки, у тому, щоб допомогти їм навчитися, по можливості, скоріше обходитися без нас». Слід зазначити, що у закладі створена ресурсна кімната для проведення корекційних занять з такими дітьми. Тут є гімнастична стінка, велотрек, орбітрек, балансири, експандери, сухий басейн, шахи, шашки, дитячий боулінг, а також багато розвиваючих ігор та методичної літератури. Усе це сприяє розвитку фізичної, психологічної та соціальної складової здоров'я. ![]() ![]() ![]() ![]() 13 грудня 2016 року на базі нашого закладу відбувся семінар практичних психологів ЗНЗ на тему «Формування практичних навичок та компетентності у роботі практичного психолога по супроводу дітей з особливими освітніми потребами». Семінар складався з двох частин: теоретичної та практичної. ![]() Із вступним словом виступили: Резнік Сніжана Дмитрівна, головний спеціаліст відділу дошкільної освіти та обліку дітей Департаменту освіти ВМР
Сидоренко Наталія Анатоліївна, директор закладу
Воловодівська Жанна Олексіївна, методист з практичної психології та соціальної роботи комунальної установи «Міський методичний кабінет» висвітлила питання «Партнерська співпраця шкільного практичного психолога й вчителя інклюзивного класу». ![]() Практичний психолог закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» Поліщук Ольга Володимирівна, розповіла про свій алгоритм роботи по супроводу дітей з особливими освітніми потребами та провела з учасниками семінару заняття з елементами тренінгу «Вправи на розвиток психічних процесів дітей з особливими освітніми потребами». ![]() У ВІННИЦІ СТАРТУВАВ ПРОЕКТ ПО РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ 30 вересня у Вінниці відбулася нарада, присвячена старту проекту «Розвиток інклюзивної освіти, як один із факторів впливу на формування міського бюджету». Його реалізує Вінницька громадська організація молоді з обмеженими фізичними можливостями «Гармонія» за підтримкою фахівців департаменту освіти Вінницької міської ради та департаменту фінансів Вінницької міської ради. За фінансової підтримки Фундації ПАУСІ, Європейського Союзу та Центральноєвропейської ініціативи.
![]()
У рамках проекту розроблятимуться пріоритетні напрямки реалізації міської програми «Розвиток освіти м. Вінниця на 2013-2020 роки» в розділах «Інтегрована та інклюзивна освіта». До процесу інклюзивної освіти залучатимуть батьків дітей з інвалідністю, буде проведена робота й по удосконаленню педагогічних методів роботи з учнями цієї категорії. Створюватимуться умови для участі усіх дітей в начальному процесі. ![]() «Інклюзивне середовище у місті потрібно розбудувати планово. Зрозуміло, що все за один день зробити не можливо. У Вінниці діє міська програма розвитку освіти, у якій є пункти по розвитку інклюзивної освіти. Ми разом з батьками, вчителями та всім освітнім середовищем повинні визначити, які завдання є першочерговими, які конкретні кроки потрібно робити, щоб можна було закласти їхню реалізацію у міський бюджет або залучити грантові кошти», - розповідає голова ГО «Гармонія» Раїса Панасюк. Також Раїса Панасюк розповіла, що у рамках проекту будуть проведені фокус-групи та тренінги за участю батьків, які мають дітей з інвалідністю, вчителів, психологів, представників громадських організацій, щоб виробити спільне бачення розвитку інклюзивного середовища у місті. Для учнів проводитимуть виховні години «Ми такі ж як і ви», де розповідатимуть історії успішних людей з інвалідністю. Це допоможе уникнути психологічних бар'єрів між дітьми з інвалідністю та звичайними учнями. «Останнім часом кількість дітей, які навчаються вдома, у Вінниці трохи зменшилася, у зв'язку з цим я хочу подякувати тим батькам, які усвідомили, що діти повинні ходити до школи і бути в соціумі. Треба розуміти, що ніхто крім нас з вами не зробить життя наших дітей кращим. Лише разом, спільними зусиллями, ми можемо зробити так, щоб кожна дитина міста відчувала себе в теплому, затишному, родинному колі, могла реалізуватися і розвиватися», - зазначив директор департаменту освіти Володимир Буняк. Матеріали використано з сайту www.vmr.gov.ua |
ЗШ №33
Адреса: вул. Василя Порика 20, м.Вінниця, Україна тел. (0432)-51-15-57 e-mail sch33 at galaxy.vn.ua |