Заходи

 

   "Моя хата скраю?" - жити за таким принципом? Чи, можливо, живучи в громаді потрібно дбати про її добробут і процвітання?
      Під час симуляційної гри " Світ громад", яка відбулася в Комунальний заклад "Вінницький ліцей №33 " 25 січня 2024 року, учні 8-11 класів зрозуміли, що успіх громади залежить від кожного і кожної з них.
      Дякуємо наставнику гри Тетяна Дрозд керівнику гуртка Вінницького міського палацу дітей та юнацтва ім. Лялі Ратушної Дарині Стефанковій Лабораторія зростання та майстрам гри Єгору та Анні із Ліга Молодих Майстрів за можливість відчути себе частинкою громади, незважаючи на соціальну роль.
     Розвиваємо неформальну освіту разом і чекаємо на нові зустрічі!

 Переглянути відео можна за посиланням: https://youtu.be/gWKm9uj748s?si=nWYszRQ--a7WZyxW

 

 

 

 

 

    27-28 грудня 2023 року відбулося навчання вчителів початкової школи комунального закладу "Вінницький ліцей № 33" щодо впровадження програми виховної роботи з учнями 1-4 класів з питань протидії торгівлі людьми "Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція". Модератори заходу: практичний психолог КЗ "Вінницький ліцей № 33" Інна Дрогобецька та вчитель початкових класів Оксана Зелінська.
     Дякуємо за безкоштовно наданні методичні посібники для роботи з дітьми та батьками у закладах освіти Український фонд "Благополуччя дітей". Окрема подяка всім учасникам за атмосферу та креативний підхід до роботи.

Перегляньте відео за посиланням: https://youtu.be/iz66fbE3PzQ?si=b7Y3UqFUVNGOSp3v   

 

 

 

 

 

 

 

     

     З 24 квітня 2023 року розпочався Тиждень психології на тему "Психологічна підтримка в умовах війни". На зустріч з педагогами закладу була запрошена Леся Самойленко, яка представляє Родину Кольпінга у Вінниці. Уже вкотре пані Леся ділиться досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Цього разу темою її презентації була підтримка дітей в умовах війни. Мотиваційна скринька, проведена практичним психологом закладу Дрогобецькою І.А., спонукала педагогів знайти ресурс в собі, аби змогти надати допомогу іншим.

 З планом заходів тижня психології ви можете ознайомитись за покликанням нижче:

https://docs.google.com/document/d/1MlNPGMdCzXrZ0NDNmRmEHOmBFk9y7EXxNis_CO_nKkE/edit?usp=sharing 

 
 
 
 
 
 
 
 
11 квітня 2022 року проведено педагогічний всеобуч "Разом здолаємо". Мета всеобучу: визначення психоемоційного стану учасників; ознайомлення зі стадіями переживання горя (за Кюблер Росс);формування готовності підтримати дитину в умовах війни; ознайомлення із психотехніками для зняття стресу.На завершення зустрічі проведено арт-вправу для стабілізації внутрішнього стану "Дерево".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
29 листопада 2021 року проведено педагогічний всеобуч на тему: «Профілактика суїцидальних тенденцій бездоглядності та безпритульності дітей соціально незахищених категорій».
Презентацію заходу можна переглянути за покликанням нижче↓↓↓ 

 
    

30 вересня 2021року в театрі ім.Садовського відбулося нагородження учасників МАН. Учениця 11-А класу Пирогівська Анастасія здобула І місце в обласному конкурсі МАН у секції "Психологія", презентувавши свою роботу на тему "Роль інклюзивного середовища у формуванні особистості". Слід вімітити, що однокласниці Анастасії - Сполітак Ангеліна та Трет'якова Єлизавета змогли вибороти також призові місця, відповідно ІІ та ІІІ. Дякуємо і пишаємось Вами, дівчата!
 

 
 
 
 
10 вересня 2021 року, у рамках Дня здоров'я, на станції "Психологічній" було неймовірно цікаво. Адже, окрім того, що діти змогли тут розслабитись і порелаксувати, учні познайомились з чемпіоном, рекордсменом світу, бронзовим призером паралімпійських ігор з кульової стрільби Олексієм Денисюком. Відомий спортсмен розповів дітям, як став паралімпійцем, що змотивувало його ніколи не здаватися, вірити у свої сили та йти до перемоги. Також Олексій наголосив на тому, наскільки важливо вміти керувати своїми емоціями та втримувати психологічну рівновагу для здобуття результатів. Розповідь чемпіона не залишила нікого байдужим і викликала бурю емоцій та шквал запитань.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
16 лютого 2021 року відбувся онлайн-семінар для практичних психологів ЗЗСО Вінницької МТГ на тему: «Комплексна підтримка дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної освіти. Роль психолога».
У рамках семінару учасники мали змогу ознайомитись із теоретичним матеріалом щодо супроводу дітей з особливими освітніми потребами та взяти участь у практичній частині, зокрема, онлайн-дискусії щодо ставлення батьків до інклюзивної освіти.
Учасники семінару дійшли висновку, що роль психолога у формуванні психологічної готовності учасників освітнього процесу (учнів, батьків, вчителів, представників адміністрації) до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами значна, проте ефективною вона буде лише при умові комплексної підтримки, взаємодії всієї Команди супроводу.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23 грудня 2020 року відбувся круглий стіл переможців ХІІ міжнародної виставки "Інноватика в сучасній освіті-2020" на тему "Створення інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної та дошкільної освіти". Практичним психологом була представлена робота закладу у напрямку комплексної підтримки дітей з особливими освітніми потребами.  
 
 
 
 
Уже стало гарною традицією проводити тренінг для батьків дітей з особливими освітніми потребами «Учимося ЖИТИ з дітьми». Отож і цьогоріч, 2 грудня, в рамках Тижня інклюзивного навчання, відбулася зустріч з батьками та асистентами. Мета тренінгу: організувати комплексну підтримку дитини з ООП, яка сприятиме успішній адаптації та соціалізації дитини в закладі. Дякуємо всім учасникам тренінгу за участь, відвертість та бажання спільно шукати для реалізації мрій та задумів наших дітей.
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 У рамках акції «16 днів проти насильства», яка проходила з 25 листопада по 10 грудня 2020 року, була проведена година психолога «Світ без насильства» з учнями 4-А класу. Гра «Коло безпеки» допомогла дітям вивчити правила поведінки під час зустрічі із незнайомцями, а також навчила учнів, як діяти, якщо дитина постраждала від булінгу. Справжньою релаксацією заняття стало малювання піском.
 
 
 
 
 
 
 
 
Тренінгове заняття психолога закладу
Дрогобецької Інни Анатоліївни із батьками дітей
з особливими освітніми потребами "Учимося жити з дітьми".
(грудень 2018) 
Вислів «кожна мама хоче бачити свою дитину здоровою, кожній мамі своя дитина дорога» набуває глибинного значення, якщо дитина має особливі освітні потреби та інвалідність. У межах психологічного супроводу дітей із ООП та інвалідністю у нашому навчальному закладі практичним психологом Дрогобецькою І.А. проведено тренінг із батьками учнів, які навчаються за інклюзивною формою навчання, «Учимося жити з дітьми». Метою заняття було об'єднати учасників, створити емоційний комфорт, спонукати до позитивного аналізу стану дитини, інформувати про стадії переживання батьками народження особливої дитини та визначити світосприйняття батьків, але головне - усвідомити та побудувати шляхи взаємодії батьків із дитиною, які б могли покращити життя і здоров'я дитини. Учасники змогли поділитися досвідом виховання особливої дитини, різними методиками оздоровлення своєї дитини. Під кінець заняття всі учасники погодились із висловом К. Конраді «Наше завдання не в тому, щоб зробити себе необхідними нашим дітям, а навпаки, у тому, щоб допомогти їм навчитися, по можливості, скоріше обходитися без нас».
Слід зазначити, що у закладі створена ресурсна кімната для проведення корекційних занять з такими дітьми. Тут є гімнастична стінка, велотрек, орбітрек, балансири, експандери, сухий басейн, шахи, шашки, дитячий боулінг, а також багато розвиваючих ігор та методичної літератури. Усе це сприяє розвитку фізичної, психологічної та соціальної складової здоров'я.  
 
 
 
 
 

13 грудня 2016 року на базі нашого закладу відбувся семінар практичних психологів ЗНЗ на тему «Формування практичних навичок та компетентності у роботі практичного психолога по супроводу дітей з особливими освітніми потребами».
Семінар складався з двох частин: теоретичної та практичної.
 
 
Із вступним словом виступили:

Резнік Сніжана Дмитрівна, головний спеціаліст відділу дошкільної освіти та обліку дітей Департаменту освіти ВМР

 

Сидоренко Наталія Анатоліївна, директор закладу

 

Воловодівська Жанна Олексіївна, методист з практичної психології та соціальної роботи комунальної установи «Міський методичний кабінет» висвітлила питання «Партнерська співпраця шкільного практичного психолога й вчителя інклюзивного класу».
 
 Практичний психолог закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33 ВМР» Поліщук Ольга Володимирівна, розповіла про свій алгоритм роботи по супроводу дітей з особливими освітніми потребами та провела з учасниками семінару заняття з елементами тренінгу «Вправи на розвиток психічних процесів дітей з особливими освітніми потребами».
 
У ВІННИЦІ СТАРТУВАВ ПРОЕКТ ПО РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

30 вересня у Вінниці відбулася нарада, присвячена старту проекту «Розвиток інклюзивної освіти, як один із факторів впливу на формування міського бюджету». Його реалізує Вінницька громадська організація молоді з обмеженими фізичними можливостями «Гармонія» за підтримкою фахівців департаменту освіти Вінницької міської ради та департаменту фінансів Вінницької міської ради. За фінансової підтримки Фундації ПАУСІ, Європейського Союзу та Центральноєвропейської ініціативи.

 

 

 У рамках проекту розроблятимуться пріоритетні напрямки реалізації міської програми «Розвиток освіти м. Вінниця на 2013-2020 роки» в розділах «Інтегрована та інклюзивна освіта». До процесу інклюзивної освіти залучатимуть батьків дітей з інвалідністю, буде проведена робота й по удосконаленню педагогічних методів роботи з учнями цієї категорії. Створюватимуться умови для участі усіх дітей в начальному процесі. 

  «Інклюзивне середовище у місті потрібно розбудувати планово. Зрозуміло, що все за один день зробити не можливо. У Вінниці діє міська програма розвитку освіти, у якій є пункти по розвитку інклюзивної освіти. Ми разом з батьками, вчителями та всім освітнім середовищем повинні визначити, які завдання є першочерговими, які конкретні кроки потрібно робити, щоб можна було закласти їхню реалізацію у міський бюджет або залучити грантові кошти», - розповідає голова ГО «Гармонія» Раїса Панасюк.

Також Раїса Панасюк розповіла, що у рамках проекту будуть проведені фокус-групи та тренінги за участю батьків, які мають дітей з інвалідністю, вчителів, психологів, представників громадських організацій, щоб виробити спільне бачення розвитку інклюзивного середовища у місті. Для учнів проводитимуть виховні години «Ми такі ж як і ви», де розповідатимуть історії успішних людей з інвалідністю. Це допоможе уникнути психологічних бар'єрів між дітьми з інвалідністю та звичайними учнями.

«Останнім часом кількість дітей, які навчаються вдома, у Вінниці трохи зменшилася, у зв'язку з цим я хочу подякувати тим батькам, які усвідомили, що діти повинні ходити до школи і бути в соціумі. Треба розуміти, що ніхто крім нас з вами не зробить життя наших дітей кращим. Лише разом, спільними зусиллями, ми можемо зробити так, щоб кожна дитина міста відчувала себе в теплому, затишному, родинному колі, могла реалізуватися і розвиватися», - зазначив директор департаменту освіти Володимир Буняк.

Матеріали використано з сайту www.vmr.gov.ua